Deze instructie geeft de stappen weer die uitgevoerd dienen te worden na de Office 365-migratie die plaatsvindt in het weekend van 12/13/14 november 2021. Alle verwijzingen naar de oude Over Morgen Office 365-omgeving leveren namelijk foutmeldingen op na het opstarten van je laptop na migratie, dit moet allemaal opnieuw worden ingesteld.
Wat moet je doen?
1. Verzamel moed
2. Adem in, adem uit
3. Pak een kopje koffie
4. Aan de slag!
De stappen zoals beschreven in hoofdstuk 1 t/m 9 in de PDF die je hierboven kunt downloaden, zijn bedoeld voor medewerkers met een Arcadis laptop. Heb je geen Arcadis laptop (bijvoorbeeld als je ZZP’er of stagiair bent) dan kun je gebruik maken van de online diensten beschreven in hoofdstuk 10.
Als je na het doorlopen van dit stappenplan nog vragen hebt, vind je aanvullende informatie in de FAQ.
IT-support in eerste week na migratie (vanaf 15 november)
In de eerste week na de migratie hebben we directe ondersteuning geregeld. Dan graag éérst een email sturen naar itservicedesk@arcadis.com (dus niet bellen) met in de titel van de email de hashtag #OM. Het ticketnummer dat je vervolgens automatisch ontvangt per email, kun je daarna doorsturen naar Michel Tindal (michel.tindal@arcadis.com) van de IT-servicedesk Arcadis Amersfoort. Hij neemt dan z.s.m. contact met je op.
IT-support vanaf 22 november
IT-support (vanaf 22 november): Voor IT-ondersteuning kun je na migratie niet meer terecht bij Tweeweg IT, maar lopen alle supportverzoeken via de IT-servicedesk van Arcadis (in Manilla). Je kunt deze op de volgende manieren (altijd in het Engels) benaderen:
– Telefoon: via 088-4261111
– Mail: via itservicedesk@arcadis.com, er wordt dan automatisch een ticket aangemaakt.
– Website: via https://itservice.arcadis.com. Hier kun je zelf een ticket aanmaken, maar ook zoeken in allerhande kennisartikelen.
FAQ
Heb je vragen over de migratie? Klik dan hier voor de meestgestelde vragen en antwoorden.