Harm is een strategisch projectmanager die houdt van aanpakken en afmaken. Hij kijkt met zijn bestuurskundige achtergrond met verschillende invalshoeken naar projecten. Harm is een echte procesdenker en weet dit te combineren met een gezonde dosis optimisme en relativeringsvermogen. Wanneer het project daarom vraagt, zet Harm direct extra energie in om toch tot een goed resultaat te komen.

harm.welleweerd@overmorgen.nl
06 12 59 98 49

LinkedIn

Straks overal laden in Den Haag

De gemeente Den Haag plaatst de komende jaren 1000 nieuwe laadpalen voor elektrische auto’s. Steeds meer Hagenaars rijden op stroom, de afgelopen jaren is het gebruik van elektrische auto’s verzevenvoudigd. Met de investering in nieuwe laadpalen wil de gemeente het gebruik van elektrisch rijden verder stimuleren. Dagelijks komen er aanvragen voor laadpalen binnen bij gemeente…

50% inwoners Den Haag wil elektrisch rijden

Elektrische auto’s veroveren in rap tempo de Haagse straten. De helft van de Hagenaars overweegt zelfs in de toekomst elektrisch te gaan rijden. Aldus het Grote Buurtonderzoek van het Algemeen Dagblad. Wie denkt dat alleen de betere buurten in de stad warm lopen voor elektrisch rijden heeft het mis. De meest populaire oplaadpunten liggen verspreid…

Oplossingen voor Laadpalenstress

Hoe los ik de laadpalenstress in mijn gemeente op? Met deze vraag kwamen ruim 40 genodigden naar het EV (Elektrisch Vervoer) kenniscafé van Over Morgen. Veel gemeenten zien de voordelen in van elektrisch rijden op het gebied van milieu, geluid, klimaat en economie. Tegelijkertijd hebben ze de uitdaging om deze innovatie in goede banen te…

Gratis oplaadpalen zonder overlast voor de omgeving

De groei van het aantal elektrische auto’s overtreft de verwachtingen. Maar wat betekent het laden van die auto’s in de openbare ruimte? En hoe komen we tot een rendabel model voor openbare oplaadpalen? Intussen gaat de elektrische revolutie gewoon door. En dat is in onze ogen een gewenste ontwikkeling, omdat elektrisch rijden positieve effecten heeft op…

Harm: Laadpalenoorlog

Vorige week op de IAA in Frankfurt keek ik mijn ogen uit door de vele rondzoevende elektrische auto’s. Elk merk, elke stand, overal zag je EV’s (elektrische auto’s) en Plug-ins. Anderhalf jaar geleden was ik een van de grootste ‘petrol-heads’. Ik merk dat veel van de auto’s die ik vroeger gaaf vond, me nu niets…

Harm: Een verfrissende blik op aanbesteden

Aanbesteden komt de laatste jaren veelvuldig negatief in het nieuws. Als voorbeeld hiervoor noem ik de (mislukte) aanbestedingsprocedure van het Rijksmuseum met als gevolg dat de opening werd vertraagd en de bekende overschrijdingen van de begroting. Ook de mediaberichtgeving rondom de aankoop van Fyra treinen door het Rijk heeft het imago van aanbesteden verre van…